30-03-2020, 12:54 PM
(This post was last modified: 12-05-2020, 07:37 PM by sklapsiano.)
Q:Στην επιλογή του Webex 'Start meeting' παίρνω μήνυμα 'The meeting has been cancelled or ended' και δεν ανοίγει το παράθυρο τηλεδιάσκεψης.
(Οι παρακάτω λύσεις που προτείνονται μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σε άλλες περιπτώσεις προβλημάτων)
A:Το πρόβλημα που αντιμετωπίζεται μπορεί να οφείλεται σε πολλούς λόγους.
Παρακάτω παραθέτουμε ενδεικτικές λύσεις τις οποίες μπορείτε να δοκιμάσετε.
ΛΥΣΗ1
Εκτελέσετε με την ακόλουθη σειρά τα παρακάτω βήματα :
1.Προχωρήστε σε επανεκκίνηση του υπολογιστή
2.Εκτελέστε με δικαιώματα διαχειριστή (δεξί κλικ Run as administrator) το πρόγραμμα desktop Cisco Webex Meetings
3.Πηγαίνετε στις ρυθμίσεις (γρανάζι πάνω δεξιά) και επιλέξτε 'Check for Updates'. Αν υπάρχει νέα έκδοση αναβαθμίστε.
4.Ελέγξτε αν ξεκινάει τηλεδιάσκεψη
Αν δεν ξεκινάει κάνετε απεγκατάσταση/επανεκκίνηση/επανεγκατάσταση με δικαιώματα διαχειριστή (δεξί κλικ Run as administrator) και ελέγξτε αν η εγκατάσταση ολοκληρώθηκε επιτυχώς. Εκτελέστε πάλι από βήμα 2 (για πλήρη απεγκατάσταση είναι καλύτερο να χρησιμοποιήσετε το Webex Removal Tool).
ΛΥΣΗ2
Δοκιμάσετε να το τρέξετε από browser όπως πχ. Firefox, Chrome (όχι από το κινητό). Η τηλεδιάκεψη από browser ενδέχεται να περιέχει διαφορετικά εργαλεία από την desktop εκδοση.
Εκτελέσετε με την ακόλουθη σειρά τα παρακάτω βήματα :
1.Επιλέξτε τη διεύθυνση www.webex.com και στη συνέχεια SignIn και WebexMeetings.
2. Αφου πιστοποιηθείτε με τα στοιχεία σας επιλέξτε το κάτω βελάκι στο Start Meeting και τσεκάρετε την επιλογή 'use web app'.
3.Έπειτα πατήστε το κουμπί 'Start Meeting'. Είναι πιθανό να ζητήσει εγκατάσταση για απαραίτητο plugin. Αν ναι εγκαταστήστε.
4.Ελέγξτε αν ξεκινάει τηλεδιάσκεψη
ΛΥΣΗ3
Θα πρέπει ο εξοπλισμός σας και η σύνδεση διαδικτύου σας να είναι πάνω από τα ελάχιστα όρια για τηλεδιάσκεψη που καθορίζει η Cisco Ελάχιστες απαιτήσεις εξοπλισμού τηλεδιάσκεψης Webex
Εαν ο εξοπλισμός δεν πληρεί τις απαιτήσεις δοκιμάστε σε άλλον υπολογιστή.
Ελάχιστες απαιτήσεις διαδικτύου τηλεδιάσκεψης Webex
Εδώ θα βρείτε και το σύνδεσμο http://www.dslreports.com/speedtest που μπορείτε να μετρήσετε την ταχύτητα για να δείτε αν είστε σε επιτρεπτά όρια download/upload (ΠΡΟΣΟΧΗ χρησιμοποιήστε αυτόν το σύνδεσμο που προτείνει η Cisco για να μετρήσετε την ταχύτητα και όχι άλλους ).
Δοκιμάστε να απενεργοποιήσετε την κάμερα σας στη τηλεδιάσκεψη και να συμμετέχεται μονο με μικρόφωνο/ηχεια.
ΛΥΣΗ4
Αναφέρατε το πρόβλημα σας στη Cisco. Εκτελέσετε τα παρακάτω βήματα :
1.Εκτελέστε με δικαιώματα διαχειριστή (δεξί κλικ Run as administrator) το πρόγραμμα desktop Cisco Webex Meetings
2.Πηγαίνετε στις ρυθμίσεις (γρανάζι πάνω δεξια) και επιλέξτε 'Problem Report'.
3.Στο παράθυρο που ανοίγει επιλέξτε με ακρίβεια την κατηγορία (Choose a problem type).
4.Επιλέξτε από τη λίστα τη συνεδρία που είχατε πρόβλημα (Which meeting had the problem). Μπορείτε να διακρίνεται τις συνεδρίες από την ημερομηνία ώρα.
5.Συμπληρώστε στα ΑΓΓΛΙΚΑ με ακρίβεια το πρόβλημα ή μήνυμα που αντιμετωπίζεται.
6.Πατήστε το κουμπί 'Send Report'
Δοκιμάστε ξανά την επόμενη ημέρα αν επιλύθηκε το πρόβλημα σας
tags:1ΛΑΔ,ΑΚΑ
(Οι παρακάτω λύσεις που προτείνονται μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σε άλλες περιπτώσεις προβλημάτων)
A:Το πρόβλημα που αντιμετωπίζεται μπορεί να οφείλεται σε πολλούς λόγους.
Παρακάτω παραθέτουμε ενδεικτικές λύσεις τις οποίες μπορείτε να δοκιμάσετε.
ΛΥΣΗ1
Εκτελέσετε με την ακόλουθη σειρά τα παρακάτω βήματα :
1.Προχωρήστε σε επανεκκίνηση του υπολογιστή
2.Εκτελέστε με δικαιώματα διαχειριστή (δεξί κλικ Run as administrator) το πρόγραμμα desktop Cisco Webex Meetings
3.Πηγαίνετε στις ρυθμίσεις (γρανάζι πάνω δεξιά) και επιλέξτε 'Check for Updates'. Αν υπάρχει νέα έκδοση αναβαθμίστε.
4.Ελέγξτε αν ξεκινάει τηλεδιάσκεψη
Αν δεν ξεκινάει κάνετε απεγκατάσταση/επανεκκίνηση/επανεγκατάσταση με δικαιώματα διαχειριστή (δεξί κλικ Run as administrator) και ελέγξτε αν η εγκατάσταση ολοκληρώθηκε επιτυχώς. Εκτελέστε πάλι από βήμα 2 (για πλήρη απεγκατάσταση είναι καλύτερο να χρησιμοποιήσετε το Webex Removal Tool).
ΛΥΣΗ2
Δοκιμάσετε να το τρέξετε από browser όπως πχ. Firefox, Chrome (όχι από το κινητό). Η τηλεδιάκεψη από browser ενδέχεται να περιέχει διαφορετικά εργαλεία από την desktop εκδοση.
Εκτελέσετε με την ακόλουθη σειρά τα παρακάτω βήματα :
1.Επιλέξτε τη διεύθυνση www.webex.com και στη συνέχεια SignIn και WebexMeetings.
2. Αφου πιστοποιηθείτε με τα στοιχεία σας επιλέξτε το κάτω βελάκι στο Start Meeting και τσεκάρετε την επιλογή 'use web app'.
3.Έπειτα πατήστε το κουμπί 'Start Meeting'. Είναι πιθανό να ζητήσει εγκατάσταση για απαραίτητο plugin. Αν ναι εγκαταστήστε.
4.Ελέγξτε αν ξεκινάει τηλεδιάσκεψη
ΛΥΣΗ3
Θα πρέπει ο εξοπλισμός σας και η σύνδεση διαδικτύου σας να είναι πάνω από τα ελάχιστα όρια για τηλεδιάσκεψη που καθορίζει η Cisco Ελάχιστες απαιτήσεις εξοπλισμού τηλεδιάσκεψης Webex
Εαν ο εξοπλισμός δεν πληρεί τις απαιτήσεις δοκιμάστε σε άλλον υπολογιστή.
Ελάχιστες απαιτήσεις διαδικτύου τηλεδιάσκεψης Webex
Εδώ θα βρείτε και το σύνδεσμο http://www.dslreports.com/speedtest που μπορείτε να μετρήσετε την ταχύτητα για να δείτε αν είστε σε επιτρεπτά όρια download/upload (ΠΡΟΣΟΧΗ χρησιμοποιήστε αυτόν το σύνδεσμο που προτείνει η Cisco για να μετρήσετε την ταχύτητα και όχι άλλους ).
Δοκιμάστε να απενεργοποιήσετε την κάμερα σας στη τηλεδιάσκεψη και να συμμετέχεται μονο με μικρόφωνο/ηχεια.
ΛΥΣΗ4
Αναφέρατε το πρόβλημα σας στη Cisco. Εκτελέσετε τα παρακάτω βήματα :
1.Εκτελέστε με δικαιώματα διαχειριστή (δεξί κλικ Run as administrator) το πρόγραμμα desktop Cisco Webex Meetings
2.Πηγαίνετε στις ρυθμίσεις (γρανάζι πάνω δεξια) και επιλέξτε 'Problem Report'.
3.Στο παράθυρο που ανοίγει επιλέξτε με ακρίβεια την κατηγορία (Choose a problem type).
4.Επιλέξτε από τη λίστα τη συνεδρία που είχατε πρόβλημα (Which meeting had the problem). Μπορείτε να διακρίνεται τις συνεδρίες από την ημερομηνία ώρα.
5.Συμπληρώστε στα ΑΓΓΛΙΚΑ με ακρίβεια το πρόβλημα ή μήνυμα που αντιμετωπίζεται.
6.Πατήστε το κουμπί 'Send Report'
Δοκιμάστε ξανά την επόμενη ημέρα αν επιλύθηκε το πρόβλημα σας
tags:1ΛΑΔ,ΑΚΑ