Q0049. Οι μαθητές παραπονούνται ότι δεν με ακούνε
#1
Οι μαθητές δεν με ακούνε όταν συνδέομαι στο webex. Λαμβάνω το εξής μήνυμα: You can’t connect to audio or video because we can’t validate the security for your Webex Site. This error may occur because your certification is not yet valid, your certificate is expired , or the certificate has been modified and is longer valid.

1)  Δείτε αν το ρολόι του στον υπολογιστή που τρέχει το webex έχει την σωστή ώρα και ημερομηνία. Για να το αλλάξετε στα windows 10 στην ώρα κάτω δεξιά, δεξί κλικ, μετά Ρυθμίσεις Ώρα και ημέρα και ενεργοποίηση Set time & Set time zone, ώστε ο υπολογιστής να έχει την σωστή ώρα.

2) Υπάρχει περίπτωση  κάποιο αντιικό πρόγραμμα με ρύθμιση τείχους προστασίας να μη σας επιτρέπει να συνδεθείτε. Απενεργοποιήστε τελείως το αντιικό και δοκιμάστε  να συνδεθείτε. Αν συνδεθείτε τότε φταίει το αντιικό του που κόβει την πρόσβαση στο QuoVadis Root CA2 certificate

3) Αν δεν ισχύει το πρώτο τότε μάλλον δεν είναι εγκατεστημένο το QuoVadis Root CA2 certificate. Πρέπει να το εγκαταστήσετε από εδώ . Θα κατέβει ένα αρχείο με όνομα ‘quovadis_rca2_der.cer’. Πάνω σε αυτό το αρχείο δεξί κλικ και επιλογή Install Certificate (Εγκατάσταση Πιστοποιητικού στα Ελληνικά).

4) Συμβουλευτείτε επίσης τον οδηγό του ΠΣΔ για τα συχνά προβλήματα ήχου.

3ΓΠΦ, 1ΝΜΣΧ
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)