02. Προβλήματα σύνδεσης και λοιπές δυσλειτουργίες με την εφαρμογή "Webex"
#1
Κάποιες φορές αντιμετωπίζουμε αργή ή πλήρη αδυναμία εκκίνησης του meeting με την ένδειξη "connecting..", διακοπές ήχου κατά το διαμοιρασμό, αδυναμία εκκίνησης διαμοιρασμού και άλλες δυσλειτουργίες κατά τη χρήση της εφαρμογής "Webex". 

Συνήθως τα προβλήματα αυτά οφείλονται σε πτώση ταχύτητας της γραμμής μας, ή προσωρινή αδυναμία εξυπηρέτησης από τους servers, ή και σε προβλήματα στον υπολογιστή μας

Σε κάθε περίπτωση, για να εξομαλύνουμε κατά το δυνατόν την προβληματική κατάσταση, φροντίζουμε τα εξής:
  1. Συνδεόμαστε στο router με καλώδιο ethernet και όχι ασύρματα, ιδιαίτερα αν το σήμα στο σημείο που βρισκόμαστε είναι ασθενές.
  2. Απενεργοποιούμε ή αποσυνδέουμε άλλες συνδεδεμένες στο router συσκευές (κινητά, ΗΥ κλπ.) που εκείνη τη στιγμή μπορεί να κάνουν ενημερώσεις ή συγχρονισμούς, επιβαρύνοντας σημαντικά τη γραμμή μας.
  3. Απενεργοποιούμε προσωρινά τις ενημερώσεις στον υπολογιστή μας (ιδιαίτερα στα windows 10, από τις "Ρυθμίσεις" > "Ενημέρωση & Ασφάλεια" > "Windows Update" μπορούμε να κάνουμε "Παύση ενημερώσεων" για 7 ή 14 ημέρες κλπ. και κάποια άλλη στιγμή που δεν εργαζόμαστε: "check for updates" ώστε να ενημερωθεί το σύστημα).
  4. Αν έχουμε σχετικά αδύναμο επεξεργαστή ή λίγη μνήμη, φροντίζουμε να αποκλείσουμε το άνοιγμα περιττών εφαρμογών κατά την εκκίνηση του υπολογιστή (στα windows 10: δεξί κλικ στη μπάρα εργασίας > "Διαχείριση Εργασιών" > "Εκκίνηση") και να μην χρησιμοποιούμε πολλές από αυτές ταυτόχρονα με τη λειτουργία του webex.
  5. Κλείνουμε τις κάμερες τόσο των μαθητών, όσο και τη δική μας αν χρειαστεί.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)